Τετάρτη 30 Μαΐου 2012


μηχανικός vs μάνατζερ!



Ένας άντρας πετώντας με αερόστατο, συνειδητοποιεί ότι έχει χαθεί. 
 Μειώνει ύψος λοιπόν, μέχρι που βλέπει κάποιον στο δρόμο από κάτω και του φωνάζει:

 - Συγγνώμη, μπορείτε να με βοηθήσετε; Είχα υποσχεθεί στη κοπέλα μου ότι θα τη συναντούσα εδώ και μια ώρα, αλλά δεν ξέρω πού είμαι. 


 Ο άλλος, από κάτω, απαντάει: 
 - Βρίσκεσαι σε ένα αερόστατο ζεστού αέρα, σε ύψος περίπου δεκαπέντε μέτρων, 38° γεωγραφικό μήκος και 23° γεωγραφικό πλάτος.
 - Μήπως είσαι μηχανικός; ρωτά ο αιωρούμενος. 
 - Ναι, λέει αυτός στο έδαφος, πώς το κατάλαβες; 
 - Κοίτα, αυτό που μου λες είναι σωστό, αλλά δεν έχω ιδέα τι να κάνω με αυτές τις πληροφορίες και το ότι είμαι ακόμα χαμένος, παραμένει γεγονός. Ειλικρινά, δε με βοήθησες και πολύ ως τώρα. 


 Ο από κάτω, απαντά: 
 - Άρα, εσύ πρέπει να είσαι μάνατζερ! 
 - Σωστά, όμως εσύ πώς το κατάλαβες; 
 - Κοίτα... Πρώτα, δεν ξέρεις πού είσαι, ούτε πού πας... Έπειτα, έχεις ανέβει στο ύψος σου χάρη σε μια μεγάλη φούσκα... Μετά, έδωσες μια υπόσχεση πού δεν γνωρίζεις πώς να την κρατήσεις και περιμένεις από τους από κάτω σου να λύσουν το πρόβλημά σου... Επιπλέον, βρίσκεσαι ακριβώς στην ίδια κατάσταση που βρισκόσουν πριν με ρωτήσεις, αλλά, κατά κάποιο τρόπο, τώρα μοιάζει να είναι και δικό μου σφάλμα!!!!!!! 
http://www.souita.net.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου