Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

ΜΑΡΙΣΑ ΜΕΓΙΕΡ

Ελληνικό φλερτ στη ...διευθύνουσα σύμβουλο της Yahoo.

Ελληνικό φλερτ στη ...διευθύνουσα σύμβουλο της Yahoo.
Μία μεγάλη έκπληξη και μάλιστα από ...Ελληνα έκρυβε για τη Μαρίσα Μέγιερ, τη διευθύνουσα σύμβουλο της Yahoo η γενική συνέλευση της εταιρείας. Με μία φράση, που χαρακτηρίστηκε από τα διεθνή μέσα μαζικής ενημέρωσης ως σεξιστική επίθεση, ένας έλληνας μέτοχος της Yahoo! έκλεψε την παράσταση.

Κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης της Yahoo, της πρώτης για τη Μαρίσα Μέγιερ ως διευθύνουσας συμβούλου, ένας άνδρας με το όνομα Τζορτζ Πόλις έλαβε τον λόγο και, απευθυνόμενος στην επικεφαλής της εταιρείας, είπε: «Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη: Πρώτα απ' όλα, είμαι ο Τζορτζ Πόλις, έχω 2.000 μετοχές Yahoo!, είμαι Ελληνας, είμαι ένας παλιόγερος και είσαι πολύ γοητευτική, Μαρίσα!»

Ο Πόλις συνέχισε ρωτώντας τη Μέγιερ πότε θα λάβει μερίσματα από τις μετοχές του στη Yahoo! και αν η εταιρεία κινδυνεύει να εξαγοραστεί από μεγαλύτερες επιχειρήσεις όπως η Google.

Η Μέγιερ παρέμεινε ατάραχη, αγνοώντας τα σχόλια του Πόλις. Στη συνέχεια, τα ερωτήματά του απαντήθηκαν από ένα άλλο στέλεχος της Yahoo!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου