Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Μην έχεις αμφιβολία Τζένη μου, είμαστε τελειωμένοι!

Αποτέλεσμα εικόνας για τεβε
Νομίζετε ότι το πρόβλημα είναι αν οι δανειστές αποδεχτούν τις προτάσεις της Αθήνας ή αν ο Αλέξης θα υποκύψει στο τελεσίγραφο της τρόικας. Λάθος! Το πρόβλημα είναι αν η συντρόφισσα Τζένη ξεμπλέξει με τον ΟΑΕΕ. Διότι η Τζένη είπε να αψηφήσει το κλίμα της δημιουργικής ασάφειας και να κάνει μία δουλίτσα. Μέχρι χτες τα είχε δει όλα ή τουλάχιστον έτσι νόμιζε. Μέχρι που συνάντησε τον Μήτσο! 
Μερικοί άνθρωποι το έχουν στο αίμα τους να συναντούν τους καυγάδες. Είναι σαν τα κουνούπια. Εκατό άνθρωποι να είμαστε σε ένα δωμάτιο, εμένα θα τσιμπήσουν όλα! Το ίδιο και η Τζένη με το ελληνικό δημόσιο. Όσο μισεί το κράτος, τόσο το κράτος την εκδικείται και βρίσκει τρόπους να της κάνει την ζωή πιο δύσκολη. 
Είπε, λοιπόν, να ανοίξει μία εταιρεία εμπορίας. Μάζεψε τις οικονομίες της, έκλεισε τις συμφωνίες της, έκανε τα κουμάντα της και ξεκίνησε! Ή τουλάχιστον έτσι πίστεψε. Μέχρι εκείνη την ώρα η Τζένη είχε την εντύπωση ότι το δύσκολο κομμάτι σε αυτή την ιστορία ήταν να βρει την «καλή ιδέα» και να κάνει μια «καλή εμπορική συμφωνία». Έκανε λάθος! Ας διαβάσουμε όμως την ακριβή περιγραφή της ιστορίας της: 

«Έκανα την έναρξή μου. Πήγα εφορία, δήλωσα εδώ αποθήκη, εκεί έδρα, ΟΚ μού είπαν. «Πάρε τα χαρτιά και πήγαινέ τα στον ΟΑΕΕ». Πάω στήνομαι στην ουρά, πληρώνω, δίνω τα χαρτάκια μου, συμπληρώνει ένα σωρό χαρτάκια ο υπάλληλος, συμπληρώνω κι εγώ ένα σωρό άλλα χαρτάκια και την επόμενη φορά που ξαναπάω διαπιστώνει ο υπάλληλος ότι έκανε λάθος κι ότι έβαλε έδρα τη διεύθυνση της αποθήκης. Και δεν του φτάνουν τα χαρτιά της εφορίας. Δεν την εμπιστεύεται. Μου ζητάει να πάω ξανά με το Ε9 μου να αποδείξω ότι ορθώς η εφορία δέχτηκε να κάνω έδρα το σπίτι. Πες μου, εσύ που ξέρεις κι έχεις την εμπειρία, είναι συνωμοσία εναντίον μου ή συμβαίνει και σ' άλλους»; 
Όχι Τζένη μου, δεν συμβαίνει μόνο σε εσένα. Συμβαίνει σε εκατοντάδες χιλιάδες άλλους ανθρώπους που δοκίμασαν σε αυτή την χώρα να γίνουν κάτι διαφορετικό από δημόσιοι υπάλληλοι! Το αξιοπερίεργο Τζένη, δεν είναι ότι σου συνέβη κι εσένα. Αλλά ότι αποφάσισες να μπλέξεις σε αυτή την περιπέτεια. Δεν ήξερες; Δεν ρώταγες; Τι να την κάνω εγώ την θητεία σου στα συνέδρια τα Φιλελεύθερα; Τόσες  εργατοώρες με τον Μάνο και τον Ανδριανόπουλο και δεν πήρες χαμπάρι σε ποια χώρα ζεις; Απογοήτευση! 
Θα υπογράψει ο Αλέξης ή δεν θα υπογράψει ο Αλέξης; Θα πάμε σε εκλογές ή θα πάμε σε δημοψήφισμα; Να πάτε όπου θέλετε κύριοι. Και σε εκλογές να πάτε και σε δημοψήφισμα να πάτε και στον Σείριο με τα καύσιμα του Σώρρα να πάτε! Αν δεν μπορείτε να εξηγήσετε στον Μήτσο του ΟΑΕΕ ότι δεν μπορεί να ταλαιπωρεί την Τζένη, τότε είμαστε όλοι καταδικασμένοι σε θάνατο δια ασφυξίας. 
Το πραγματικό πρόβλημα της χώρας είναι ότι όσο κυβερνά ο Μήτσος δεν μπορεί να εφαρμοστεί και να πετύχει κάποιο πρόγραμμα διάσωσης. Όσες συμφωνίες κι αν κάνουμε με την Ευρώπη. Όσα χρήματα κι αν μας δώσουν. Αν πετύχουν τα προγράμματα, τότε οι Μήτσοι θα αναγκαστούν να εξαφανιστούν κι αυτό, φυσικά, δεν το θέλουν. Κι επειδή η δική τους επιβίωση έχει μεγαλύτερη αξία από την επιβίωση όλων εμάς των υπολοίπων, θα μας τελειώσουν όλους. Γι’ αυτό μην έχεις καμία αμφιβολία Τζένη μου, είμαστε τελειωμένοι! 
Θανάσης Μαυρίδης
thanasis.mavridis@capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου